Post by exsulodmoidram on Mar 7, 2022 10:06:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SpongeBob: Krusty Cook-Off IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ SpongeBob: Krusty Cook-Off 2022 version ▞▞▞
Laten we gaan koken! Ga met SpongeBob SquarePants op een hilarisch culinair avontuur door de restaurants en keukens van Bikinibroek!
Ik hoorde van veel uit mijn klas dat het stom is ️ is het ook
Liefdessponsor
Ik raad je ten zeerste aan om dit spel te kopen! De game zelf is geweldig en ik hou ervan hoe het is als kookkoorts, maar ik heb het gevoel dat er meer in zit dan dat spel. De enige reden waarom ik het 4 sterren gaf, was omdat het scherm soms bevriest en ik naar buiten en weer naar binnen moet, maar ik heb het gevoel dat dit een probleem is dat kan worden opgelost, dus alsjeblieft, mijn familie heeft om deze reden moeite om het te spelen!
SpongeBob: Krusty Cook-Off 4+ ... iPhone-schermafbeeldingen ... Join SpongeBob SquarePants on a hilarious culinary adventure through the restaurants and
Bob l'éponge: Cuisine en Folie Grand public iirn
Te veel advertenties maar leuk om te spelen
Ik ben dol op het spel, maar als je andere personages wilt vinden, moet je kaartjes met echt geld betalen of als je geluk hebt, kun je er een krijgen als je een bepaald aantal niveaus voltooit. Je krijgt niet genoeg edelstenen om je uitrusting te upgraden wanneer dat nodig is, tenzij je ze met echt geld betaalt of je kunt een advertentie bekijken, maar je krijgt maar één edelsteen, wat niet genoeg is. Het is nog steeds speelbaar zonder geld uit te geven, maar het wordt erg moeilijk, vooral omdat je geen toegang hebt tot andere personages.
Ik vond het in het begin erg leuk om deze te spelen, maar na het upgraden van een aantal dingen voor mijn keuken en de edelstenen zijn allemaal op, kan ik geen edelstenen meer krijgen, het is zo moeilijk te vinden en ik stel voor dat de decoraties iets te maken moeten hebben met de klanten zoals het upgraden van de stoelen zal hun geduld langer maken en de andere decoraties zullen je meer tips geven. Ik bedoel net als de andere spellen toch? Ik speelde alleen de eerste plaats en bereikte alleen level 28.
Sommige niveaus zijn om te halen vooral de tijd missies of ligt dat aan mij
Thia is zo goed, het is eenvoudig en goed siper goed, vooral de spongebobfans zullen dit geweldig vinden, ik ben er dol op, installeer het nu
Het is super leuk 😜 Ben een grote sponsbob fan ( okal Ben ik klein )
Erg leuk spel, hopelijk komt er ook English bij
Spel is zo leuk! Een kleine glitch begon net met het proberen om karakters op een hoger niveau te brengen. Ik heb de dollars uitgegeven en nieuwe items gevonden, maar hun niveaus zijn niet veranderd.
Speel dit spel niet!! لغكخ
Ik vind het nogal belachelijk dat je geld EN edelstenen nodig hebt om items te upgraden. Ook is het geld alleen voor EEN klauwspel te veel. Je kunt personages niet snel genoeg upgraden zonder geld in het spel te gooien. In principe ga je verliezen als je geen geld uitgeeft. 😒
,😘😘😘🍔🍔🍔🍔🥞🥞🥞 Deze game is zo goed offline Maar soms een beetje vertraging Moeilijk om een ander niveau te bereiken ❤️
Geen grote fan - was meer frustrerend dan leuk. Als je meerdere klanten hebt die hetzelfde gerecht willen, kun je niet kiezen wie er naar toe gaat. Dus in plaats van het naar iemand te sturen wiens geluk naar beneden gaat, wordt het meestal naar iemand anders gestuurd. Ook zegt de game dat het offline is en dat je levels offline kunt spelen, maar de rest niet. Ik begrijp dat ik niet kan concurreren met vrienden zonder internet, maar al het andere zou zonder internet moeten werken.
Spel zit vast op een niveau en gaat niet verder.
Ik heb echt genoten van het spel, maar sinds de update moet je veel geld uitgeven. Ze hebben het onmogelijk gemaakt om levels te halen en het is belachelijk duur om je keuken te upgraden. Zo teleurstellend. Tenzij je veel geld wilt uitgeven, zul je niet genieten van het spel.
Echt een goed spel! Ik heb veel plezier in dit spel! Iedereen zou het moeten proberen!
hou ervan!!
Op dit moment gefrustreerd. Er staat dat er een update nodig is. Maar dan zal niet updaten. Dus ik kan niet spelen.
Sneaker Craft! - App Downloaden
SpongeBob: Krusty Cook-Off ... Het perfecte simspel voor SpongeBob-fans. ... Cooking Mama: let's Cook ! is een van de meer populaire
Edelstenen zijn moeilijk te verdienen en kunnen je heel gemakkelijk laten vastlopen totdat je na een week de 20 edelstenen-loginbeloning krijgt. Soms loop ik tijdens het spelen vast op het scherm van het restaurant, maar kan ik nergens op klikken, dus moet ik mijn spel opnieuw opstarten. Er is ook een advertentie na elk level, en sommige hebben rare timers of misleidende X'en om af te sluiten, dus ik moet het spel opnieuw heropenen. Dit spel is leuk en ik geniet ervan mijn jeugd opnieuw te beleven. Er zijn echter enkele problemen met het spel.
Губка Боб: Кулинарный поединок Казуальные stfv
In het begin leuk, maar daarna is het moeilijk om levels te halen zonder de boosts. Je krijgt 1 boost per dag of je kunt ze kopen.
SpongeBob: Krusty Cook-Off APK 4.3.1 downloaden voor Android ...
Ik vind het allemaal zo leuk en ik zie je zelfs SpongeBob koken en zelfs jij kunt kleding maken
Spongebob: Krusty Cook-Off [v1.0.37] voor Android is de Casual voor ... Let op: deze SpongeBob-game voor koken en tijdmanagement is een
De upgrades kosten zowel de gouden munten als de edelstenen, de edelstenen die ik had verzameld, verdwenen uit het niets naar 0.
Wordt een uitdaging na het spelen van een aantal levels. Veel evenementen en dagelijkse gratis dingen. Het enige waar ik een probleem mee heb, is de hoeveelheid advertenties en het kan moeilijk zijn om genoeg edelstenen te verzamelen. De game zorgt ervoor dat je een edelsteenaankoop wilt doen die ook advertenties verwijdert.
Jehtoch
SpongeBob Krusty Cook Off. Deze is binnenkort speelbaar op Android en iOS. Zal zeggen veel kijk plezier van de trailer
leuk
Moded Android Apps
Ik ben dol op dit spel, maar sinds de laatste update is het super buggy. Een van mijn voornaamste klachten is dat in de popcorn pit wereld level 77 kapot lijkt te zijn. Het doel is om 50 gerechten te serveren en het is onmogelijk om meer dan 49 gerechten te krijgen. Ik heb alles geprobeerd en ik weet dat ik niets mis, maar ik kom er niet aan voorbij. Ook loop ik sinds de recente upgrade soms vast op het scherm waar je items opwaardeert. Het maakt niet uit op welke knoppen ik druk, ik moet het spel sluiten en opnieuw opstarten.
Cut the Rope: Magic Παιχνίδια παζλ zkh
Bruh, de game crasht, repareer dit, het is maar één ster voor mij
Te moeilijk om vooruit te komen, constant vragend om munten enz. Te kopen zodat je het kunt.
Dit zijn Googles beste en favoriete Android-apps van 2020
Delicious Features: Enjoy fun and quick cooking games while preparing the food you see on SpongeBob Squarepants! Check out SpongeBob Spongebob's special and
Ik ben dol op het spel, maar het is super irritant om na elk level een toevoeging te hebben. I. Oud begrijp het na elke 3 of 4 maar iedereen is veel te veel
ik hou van dit spel en het is het enige kookspel dat ik leuk vind
Dit spel is zo leuk! Absoluut een aanrader voor diegenen die zich snel vervelen🥰 zoals ik dit spel urenlang kan spelen zonder zich te vervelen! 😊 en het is niet te moeilijk voor beginners. En het is gemakkelijk om te spelen en je kunt ook de wereld van sponge bob ontdekken! 😀
Heel goed en leuk, er zijn veel dingen te doen
海綿寶寶: 蟹堡王大挑戰 休閒 byns
Heel leuk spel, ik speel het graag! Het enige probleem dat ik heb, is dat ik wou dat ik de edelstenen niet zo vaak hoefde te kopen om verder te komen in het spel. Het zou leuk zijn als de gebeurtenissen meer dan 10 tot 15 edelstenen opleverden of als je na het voltooien van doelen veel meer edelstenen krijgt. Ik zou zeggen dat tussen de 40 en 60 edelstenen een stuk beter is als je bedenkt hoe snel je er doorheen gaat in het spel. Behalve dat geweldige spel!
Hé, kan een ontwikkelaar van dit spel me vertellen waarom ik op niveau 85 van de knapperige krab zit, maar mijn verhaallijn is niet verder dan 43% gekomen?
Slecht spel dat ik speelde, toen kwam er een niveau en het was toch niet rood en er was een timer van 90 seconden en er kwamen veel klanten en ik kan ze niet allemaal op tijd bedienen Ik heb ongeveer 11 keer geprobeerd dit spel maakt spelers boos omdat dat niveau onmogelijk is, ontwikkelaars zijn gretig om spelers niet te laten winnen 😡
Ik moet zeggen dat dit een heel leuk spel is, geen problemen gehad met bugs of lag enz. Zeker aan te raden om gewoon een paar dollar aan een paar edelstenen te besteden 👍
De gameplay zelf is geweldig. De graphics zijn briljant en ik ben dol op het concept. Het probleem dat ik had was de progressie. Je moet echt geld betalen voor edelstenen als je verder wilt komen in dit spel. Upgrades duren zo lang en ik kon niet verder komen in de verhalen omdat ze geld en edelstenen willen voor upgrades! Het is zonde als je wordt geblokkeerd door een betaalmuur.
Geweldig spel op alle niveaus. Maar het enige is dat het spel soms vastloopt na het beëindigen van een level. Een zachte herstart lost het op. Maar het is een beetje vervelend.